חדשות

השבוע בירושלים: הכירורגים מתכנסים לדון בטכנולוגיות חדשות

הכנס יעסוק בטכנולוגיות כירורגיות ותרופתיות חדשות, מקומה של הרובוטיקה והשפעתן על הכירורגיה הקלינית והמטרה בין השאר לחשוף את החידושים לפני הדור הצעיר של הכירורגים בישראל

איגוד הכירורגים בישראל יקיים השבוע בבנייני האומה בירושלים (מ-29 ביוני עד 1 ביולי), את הכינוס הדו-שנתי ה-27 שלו. הפעם יעסוק הכנס ב"כירורגיה בעידן המהפכה הטכנולוגית".

כירורגיה בעידן המהפכה הטכנולוגית (יח"צ)

כירורגיה בעידן המהפכה הטכנולוגית (יח"צ)

הכינוס יתקיים במעמד סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ובנוכחות מאות משתתפים: מנתחים חברי האיגוד, מנתחים מתחומים קליניים אחרים, נציגים וחברות מעולם תעשיות ההיי-טק הרפואי בישראל ועוד.

לקראת האירוע אמר פרופסור דורון קופלמן, יו"ר הכינוס, כי המהפכה הטכנולוגית משפיעה באורח דרמטי על הפעילות הרפואית היומיומית ומציבה אתגרים רבים בתחומי הביצוע, ההוראה והאתיקה. במיוחד בולטת המהפכה הטכנולוגית במקצועות הכירורגיים וגם מעלה דילמות בהן ידונו בכינוס: על מקומה של הרובוטיקה בכירורגיה, הטרנדים חדשים בכירורגיה האנדוסקופיה הזעירה והפולשנית, האם לאמץ מיד כל מכשור וטכנולוגיה מתקדמים המוצעים לכירורגים? השלכות ההצפה הטכנולוגית על הכשרת הכירורגים הצעירים, ועוד.

לכנס גם מגיעים אורחים מחו"ל: Prof. L.D. Britt נשיא ה-American College of Surgeons ,
Prof. Mehran Anvari ממק-מסטר, קנדה, מומחה עולמי מתחום הרובוטיקה, Prof. Camran Nezhat מסטנפורד, קליפורניה,המכונה Father of Modern Laparoscopy, Prof. Michael Sugrue מאירלנד, מומחה עולמי בנושא Abdominal Compartment Syndrome, שניים מקובעי המדיניות הבכירים ביותר מהמרכזים העולמיים של חברות המכשור הרפואי הענקיות, J&J, ו- Covidien.

עוד מסר פרופסור קופלמן, כי עולם הכירורגיה נחשב מאות שנים לשמרני במיוחד וכי "בימינו, התחום ממש 'רותח' מהמהפכה הטכנולוגית אבל גם מושפע מתנאי העבודה הקשים".

לעמוד הארוע בלוח השנה של האתר

נושאים קשורים:  חדשות,  אנדוסקופיה,  כירורגיה,  כירורגיה כללית,  דורון קופלמן
תגובות